انا لله و انا الیه راجعون...



مجال بی رحمانه اندک بود

                                     

                               و واقعه سخت نامنتظر...



شیرزاد طلعتی نازنین ‌درگذشت...   


 

   به همین سادگی و غم باری...



پی نوشت: به همراه دوستان عصر برای تسلیت می رویم خدمت مریم بانو. خواست اید همراه مان شوید تماس بگیرید  



نظرات 9 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

...........

ایرن یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

مهدی!نمی تونم بپذیرم که دیگه نیست...باورم نمیشه.احمقانه است...زندگی به طرز احمقانه ای بیهوده است....

نیما یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

روحش شاد و یادش گرامی !

میلاد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

دلم می خواست اولین بار که تو وبلاگت کامنت میزارم با یه حس خوب برات کامنت میذاشتم اما حیف که گاهی خدا با بازیاش بدجوری دل ادمو دریایی میکنه

دلم برای خوندنش تنگ میشه
از اون نگاه جدی اش

ندیده بودمش اما نمیدونم چرا انقدر رفتنش سنگین بود برام م م

شاید بخاطر اینکه تو این دنیای مجازی همه با دلاشون میان پیش هممم

نمیدونی مهدی همش یاد صدای خوندنش میفتم که با مریمش میخوند و میکفت " گل باغمی تو ... "

خدا به مریم صبر بده فقط صبر و صبر و صبرررررررررر

ایرن یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

چرا گریه هام تموم نمیشه مهدی؟
بمیرم برا مریم!چه کار می کنه با جای خالیش...

دلارام یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم برای این مصیبت تا جایی که براشون اشک ریختم.مسلما حضور من دردی رو تسکین نمیده، چون ایشون من رو نمیشناختن ولی خواهش میکنم از طرف من هم تسلیت بگید، خیلی زیاد ،خیلی عمیق ...

وانیا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

حیف شد که نمیتونم بیام چون دورم اما مطمئنم وجودتون برا مریم آرامش بخشه

قاصدک سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.mtabasom.blogfa.com

احساس میکنم یکی از عزیز ترین کسامو از دست دادم..
روحش شاد
خدا به مریم بانو صبر بده تصورش هم برای من دیوونه کننده است..

آناکارنینا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.anacarnina.blogsky.com/

و نترسیم از مرگ . مرگ پایان کبوتر نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد